Herroepingsrecht
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige bestelbedrag inclusief verzendkosten terug. Enkel de kosten voor het retour sturen naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de webwinkel geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het contact formulier. Mocht je een herroeping per post kenbaar willen maken dan kan dat middels een herroepingsformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product tijdens het passen beschadigd, of vuil geworden zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan indien mogelijk het bezorgadres alsnog voor u te wijzigen.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contact formulier of via de live chat. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Retourneren
Stap 1: Product(en) verpakken
We vragen je om het product in de staat te houden zoals je het product hebt ontvangen. Je mag een product dus betasten en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Wordt het product beschadigd of ga je verder dan nodig is om het product te beoordelen, dan kunnen wij hiervoor een waardevermindering in rekening brengen. Verpak de product(en) zo goed mogelijk, zodat er geen transportschade ontstaat.
Stap 2: Product(en) retourneren
Stuur je product(en) naar onderstaand adres. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden! Let op: Op de pakbon die bij de bezorgde producten zit staat een verkeerd retouradres. Dit is helaas niet aan te passen. Gebruik altijd onderstaand adres.
Bazenshirts
Oeverstraat 54
5021 PH Tilburg
Nederland
Bestelnummer:
Als wij de producten in goede orde hebben ontvangen sturen wij je een bevestigingsmail.
Restitutie
Om restitutie aan te vragen, kun je gebruikmaken van het restitutie formulier welke te vinden is in je Bazenshirts webwinkel account onder “Bestellingen”. Hier kun je per bestelling bepalen of je over een enkel product of de gehele bestelling restitutie wilt aanvragen. Klik hier om naar je account te gaan.