Retourneren
Stap 1: Product verpakken
We verzoeken je om het product in de staat te houden waarin je het hebt ontvangen. Je mag het product hanteren en inspecteren zoals je dat in een fysieke winkel zou doen.
Indien het product beschadigd raakt of indien je verder gaat dan nodig is om het te beoordelen, kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen.
Zorg voor een optimale verpakking van het product om transportschade te voorkomen.
Stap 2: Product verzenden
Verzend het product naar het onderstaande adres en zorg ervoor dat je je bestelnummer vermeldt. Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail van je bestelling.
Let op: Het retouradres op de pakbon die bij je ontvangen product zit, is onjuist en kan helaas niet worden gewijzigd. Gelieve altijd het onderstaande adres te gebruiken.
Bazenshirts
Oeverstraat 54
5021 PH Tilburg
Nederland
Bestelnummer:
Nadat we het product in goede staat hebben ontvangen, sturen we je een bevestigingsmail en zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen worden teruggestort.
Herroepingsrecht
Er zijn momenten waarop je overweegt een bestelling terug te sturen, misschien omdat het product niet aan je verwachtingen voldoet of om andere redenen. Ongeacht de reden, je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van reden te annuleren.
Na annulering heb je opnieuw 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Je ontvangt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug, met uitzondering van de retourkosten naar de webwinkel. Check de tarieven op de website van je vervoerder. Bij gebruik van je herroepingsrecht dient het product met alle accessoires en – waar redelijk – in de originele staat en verpakking te worden geretourneerd aan de webwinkel.
Wil je van dit recht gebruikmaken? Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een herroepingsbericht per post. Zodra het product in goede staat retour is ontvangen, storten we het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terug.
Let op: eventuele schade of vervuiling van het product tijdens het passen kan leiden tot waardevermindering die aan jou wordt doorberekend. Behandel het product zorgvuldig en zorg voor een goede verpakking bij retournering.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan indien mogelijk het bezorgadres alsnog voor je te wijzigen.
Product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contact formulier. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.